HOUSE – We Are More ( Többek vagyunk)


WE ARE MORE

Back to School | House AW22 kampány

 

Az iskolába való visszatérés vegyes érzelmekkel járhat. Örülsz neki, de vannak kétségeid. Vágysz a végtelen nyárra, de várod is a találkozást azokkal, akik mindig a kedvencek listáján szerepelnek – az iskolai csapatoddal. Minden ilyen közösség sokféle személyiség keveréke – különböző érdeklődésű, karakterű, kifejezésmódú emberek. Olyan emberek is, akik erőt, bátorságot és teret adnak ahhoz, hogy egyszerűen önmagad lehess. A WE ARE MORE (TÖBBEK VAGYUNK) az idei kampány alapja, amely megmutatja, hogy egy csoportnak milyen ereje van.

WE ARE MORE

Az iskolai csapat a popkultúrában gyakran megjelenő motívum – amikor az idei House-kampányon dolgoztunk, nem egy új történet megalkotása érdekelt, hanem azoknak a valódi érzelmeknek a megragadása, amelyeket a márka célközönsége nap mint nap átél. Kampányunk nem csak a jó pillanatokról szól – bár ezekből is sok van. Hanem a kétségekről és a rosszabb napokról is. Ami azonban számít, az a valódi támogatás és az a tér, amit a közösség ad. Együtt többet jelentünk és többre vagyunk képesek, ezért választottuk a WE ARE MORE szlogent – mondja Alicja Małejki marketingkoordinátor a House márkakampányról.

Az iskolába való visszatérés a kedvenc emberekkel együtt töltött szüneteket is jelenti. Délutánok a csapattal otthon, lógás a városban; öröm és nevetés, de viták is. Egy trendi tánc újraalkotása a TikTokról és beszélgetéssel töltött órák. Kétségek, magányos pillanatok, küzdelmek és a világban való helyünk keresése. Mindegyik érzelem megjelenik a Zuza Krajewska által fényképezett és az Andiamo duó által rendezett anyagban. A produkciót a Papaya Films ügynökség gondozta.

Viccesek vagyunk, okosak, és kicsit furák is. Vagyunk, akik vagyunk.

A House korábbi márkakampányai arra ösztönöztek, hogy legyünk önmagunk. Ez a kollekció továbbra is az önkifejezés szabadságának fontosságát mutatja be, de egy másik fontos szempontot is hozzáad – a közösséget, amely a Z generáció, a márka célközönsége számára kulcsfontosságú értékteremtő közeg.

A csapatnak köszönhető, hogy a szereplők biztonságos teret kapnak az érzelmeik kifejezésére, de a saját stílusukkal is kifejezhetik magukat. Nem számít, hogy ez a kedvenc melegítőjét vagy a kockás szoknyáját jelenti. A House AW22-es szezonra készült kollekciója az iskolai outfitek keresztmetszetét kínálja minden hangulathoz. A tipikus egyetemi stílusoktól kezdve az egyetemi melegítőfelsővel, a laza farmereken és a melegítőnadrágokon át az egyszerű szabású fehér ingekig. Ezeket egészítik ki láncok, kis kézitáskák, nyomott mintás pólók, hátizsákok és kifejező hajbavalók.

Idén WE ARE MORE.

Nézd meg a House kampányát a KÖKI-ben lévő HOUSE üzletben!

Video: https://www.youtube.com/watch?v=NO-MFpkBVqw

Lookbook: https://www.housebrand.com/hu/hu/lookbook/we-are-more

Client: Alicja Małejki / House Brand
Production Company: Papaya Films
Direction & Script: Andiamo, Mat Erdmann, Michał Więckowski
DOP: Nikodem Marek
Photographer: Zuza Krajewska
Executive Producer: Kacper Sawicki, Paweł Bondarowicz
Producer: Ola Pudło
Line Producer: Szymon Ziegler
Production Coordinator: Adam Habielski 
Stylist: Agnieszka Rusinek-Jakubowicz
Stylist Assistant: Marika Śliwa
Hair Artist: Adrian Własiuk
Make-up Artist: Aga Brudny
Set designer: Nina Utrata
Marketing Team: Alicja Małejki, Magdalena Skórska, Joanna Roman, Karolina Gawron

Visual & Sound Postproduction:
Lunapark Motion Arts Collective
Post Producer: Mikołaj Głuszkowski
Editor: Maciej Kozłowski
Colorist: Szymon Obrostek 
Music Composer: Krystian Kościjański 
Retouch: White Retouch

Casting:
Salif Yattara
Mateusz Chudy
Abigail Ernstzen
Hania Bryl
Victoria Fiedler
Anna Adamus
Adam Banul